Minggu, 13 Juli 2008

Seminar Pengurusan Organisasi PAS Kawasan Rompin.

13 julai 2008 Ahad-Bertempat di Markas Pas Desa Teratai satu seminar pengurusan organisasi anjuran Pas Kawasan Rompin telah berjaya dianjurkan.. Program yang melibatkan penggiat Pas dari seluruh kawasan Rompin ini diadakan bagi memperkasakan kerja-kerja pengurusan dan pergerakan parti.Sambutan yang diterima daripeserta amat menggalakkan.

Majlis sehari ini dihadiri saudara Roslan Zainal Al Ahmadi setiausaha eksekutif BPPN Pahang.Beliau dijemput bagi membentang kertas kerjanya yang bertajuk ‘Memahami struktur organisasi dan fungsi-fungsi lajnah’.Perbincangannya berkisar kepada pengemaskinian struktur organisasi dan penerangan lanjut tentang fungsi dan peranan setiap lajnah yang ada.

Saudara Mazlan Yassin Timbalan Yang Dipertua Pas Kawasan Rompin turut membentangkan satu kertas kerja yang cukup baik bertajuk ‘komunikasi dalam organisasi’.Beliau yang merupakan seorang pakar motivasi terkenal mengupas betapa perlunya kaedah komunikasi yang betul dan tepat dalam menggerakkan kerja-kerja parti.

Dewan Harian Pas Kawasan juga turut berkongsi pendapat dan menjawab berbagai persoalan yang diajukan peserta di akhir seminar ini.Sessi dialog yang di adakan amat baik bagi mengujudkan satu proses pengurusan yang mantap dan tersusun.Mengikut makluman yang diterima program seumpama ini akan diperluaskan lagi hingga ke peringkat cawangan-cawangan agar penambahbaikkan struktur organisasi dapat diteruskan.



pemudamuadzam...

0 komentar:

kami mengalu-alukan jika ada sahabat yang ingin mengambil sebarang artikel dari blog ini...

Create your own banner at mybannermaker.com!

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP